Εμείς.....


Δ Η Θ Ε Ν   Α Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ο Ι

Για τους περίεργους.

«Μες την έρημη την πόλη που με βρήκες πάλι, πάρε με στην αγκαλιά σου ………….., τύλιξέ με στο κασκόλ σου κάνε με παιδί δικό σου (Χάρις Αλεξίου)».
Σε μια διάχυτη άποψη στην κοινωνία του φαινομενικού, των τύπων, της εμμονής, της υπερβολής, της περιαυτολογίας, της πολυλογίας, της ατομικότητας, της φιγούρας, δημιουργούνται οι ΔΗΘΕΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ (έτος 2000 μ. Χ.).
Ομάδα χωρίς σφραγίδες, χωρίς Δ.Σ., χωρίς διαπιστώσεις Πρωτοδικείων, χωρίς κραυγές και χωρίς γραβάτες.
Ομάδα ατόμων από τριών έως εξήντα επτά ετών.
Οι δράσεις τους χαρακτηρίζονται μόνο από συμμετοχικότητα, μαζικό εθελοντισμό και αυτοδιαχειριστικό πνεύμα. Εδώ επικρατεί άλλος τρόπος σκέψης και αντίληψης για τις κοινωνικές παρεμβάσεις, άλλος τρόπος πρακτικής των δράσεών τους, άλλη αξιολόγηση των θεμάτων τους. Αρκούνται να ανακατεύονται με όχι τραγικά σοβαρά ζητήματα αλλά με άκρως κοινωνικά και βαθειά καθημερινά.
Τα καλαμαράκια, ο καγιανάς, η φασολάδα, οι χοχλοί μπουμπουριστοί, η χοντροπίγουλη, οι τσιγαρίδες, τα πουλιά (ψητά λαχανικά), το μενού της πατάτας, της γιαουρτάδας και φέτος του κολοκυθιού, υπήρξαν θέματα μικρών και μεγάλων εκδηλώσεων.
Υπάρχει και τηρείται αυστηρά το πρωτόκολλο της διαφωνίας. Είναι καθαρά αρχηγικό σύνολο που όλως τυχαίως οι αρχηγοί λείπουν. Παρόντες είναι πάντα στις βραβεύσεις.

Οι ΔΗΘΕΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ έχουν σταθερά χαρακτηριστικά:

·        Ξεκινούν από το επιμέρους και καταλήγουν στο όλον.
·        Το κάθε μέλος παράγει το δικό του διαφορετικό για να είναι ομοιόμορφο το σύνολο.
·        Δεν χρωματίζουν το χρώμα και δεν τελειώνουν κάτι ποτέ.
·        Δεν έχουν το γερμανό τους (στην παραγωγή), έχουν τις εμμονές τους, έχουν στα θεωρητικά και αόριστα τους «υψηλούς τους».
·        Στις διαφωνίες έχουν τις γυναίκες και τους αρχηγούς.
·        Στις αποφάσεις τους είναι δημοκρατικοί. Αποφασίζουν λίγοι και εκτελούν πολλοί.
·        Σημασία για την ομάδα έχει το ταξίδι της δημιουργίας και της συμμετοχής και όχι οι κάμερες και η προβολή.

«Μη ψάχνεις για αλλού, εδώ είναι το ταξίδι».


ΔΗΘΕΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ

Για τον ιστορικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου